Retur

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Astfel, consumatorul în cazul produselor livrate prin curier are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului conform OUG 34/2014.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (să fie ambalat corespunzător, să fie nefolosit, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 15 zile de la retur.

Pentru returnarea produsului vândut de KaleidoDT.ro va rugam sa ne contactati prin email: office@kaleidodt.ro sau prin formularul de contact.

Restituirea contravalorii produsului se face doar prin virament bancar.

Acestă clauza se aplică conf. OUG 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în OUG 34/2014.

Excepții/articole nereturnabile 

Anumite tipuri de articole nu pot fi returnate, de exemplu:

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri;
  • Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA  este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti). Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala;
  • Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Produse personalizate dupa specificatiile consumatorului;
  • In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.

 Din păcate, nu putem accepta retururi ale articolelor la reducere sau cardurilor cadou.

De retinut

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului care sa acopere cheltuiala necesara aducerii in starea initiala a produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

Pentru orice alte detalii suplimentare vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa office@kaleidodt.ro

Va multumim pentru intelegere!